Medievärldens redaktionsblogg

Utveckling av sajten – och övriga plattformar

Få fart på kommentarerna?

Fick ett tips per mail av Morten Postrup:

”Nu när jag läste om Albinsson & Sjöberg slog det mig: Varför ska jag kommentera det här?

I samband med kommentarerna skulle det finnas en specifik och öppen fråga till läsarna. Exempelvis: ”I vilket läge anser du att det är rätt att varsla personal inför en stundande lågkonjunktur?”. Då kan jag
svara något som är relevant och som är skrivet ur min synvinkel.”

Kan mycket väl vara en väg, i alla fall för vissa artiklar!

Written by Axel Andén

november 13, 2008 den 12:18 e m

Publicerat i kommentarer, tips

Tagged with ,

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fanns det en avslutande fråga här så missade jag nog den 😉

    Joakim Jardenberg

    november 19, 2008 at 6:28 e m

  2. eh, det blev väldigt fel med tanke på postens innehåll 🙂
    Frågan skulle väl vara: håller ni med?
    Eller: vet ni andra sätt?

    axel

    november 19, 2008 at 11:26 e m

  3. […] för att få dem: – Ställa en fråga så att folk får något konkret att svara på, som även Morten Postrup var inne på. – Bli en hubb som sammanfattar, refererar och länkar diskussioner. – Viktigt för att få […]


Kommentarer inaktiverade.

